Regulamin

Regulamin Sklepu Internetowego Whisker Wonder

Sklep internetowy Whisker Wonder dostępny pod adresem whiskerwonder.pl prowadzony jest przez Karolinę Koza wykonującą działalność gospodarczą Whisker Wonder Karolina Koza pod adresem ul. Mechaników 15, 44-109 Gliwice, NIP: 9691665243.

W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości jesteśmy do dyspozycji pod adresem e-mail: sklep@whiskerwonder.pl.

W poniższym dokumencie znajdują się zasady zawierania umów sprzedaży, zasady wykonywania tych umów, prawa i obowiązki Klienta oraz Sprzedawcy, zasady odstąpienia od umowy oraz składania reklamacji.

§1 Definicje

Regulamin - niniejszy regulamin sklepu Whisker Wonder.

Sklep - sklep internetowy działający pod adresem www.whiskerwonder.pl

Sprzedawca - Whisker Wonder Karolina Koza, ul. Mechaników 15, 44-109 Gliwice, NIP: 9691665243.

Klient - osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna wyposażona w zdolność prawną.

Konsument - osoba fizyczna, zawierająca ze Sprzedawcą Umowę niezwiązaną z bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Towar – produkt, rzecz ruchoma oferowana przez Sprzedawcę w ramach Sklepu.

Towar Outletowy – Towar, którego konkretna cecha lub cechy odbiegają od typowych wymogów zgodności z Umową (np. w zakresie kompletności, jakości itd.), o czym Kupujący został wyraźnie poinformowany.

Przedsprzedaż — proces zbierania przez Sprzedawcę zamówień na Towary, które będą dostępne w sprzedaży po określonym terminie oraz zawierania Umów przed planowanym terminem wprowadzenia Towarów do sprzedaży

Usługa – usługi elektroniczne świadczone przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu

Umowa - umowa zawierana na odległość pomiędzy Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, której przedmiotem jest sprzedaż Towaru na rzecz Klienta.

Konto klienta – zbiór danych w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są informacje na temat Klienta w tym informacje adresowe oraz historia zamówień.

Formularz zamówienia – formularz dostępny na stronie www.whiskerwonder.pl umożliwiający dokonanie zakupu.

Formularz rejestracji – formularz utworzenie Konta klienta.

§2 Postanowienia wstępne

  1. Sklep działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.
  3. Klient wyraża zgodę na gromadzenie, przechowywania i przetwarzanie danych osobowych przez Sprzedawcę w celu realizacji zamówionej usługi. Szczegółowe warunki gromadzenia, przetwarzania oraz ochrony danych osobowych określa "Polityka prywatności" Sklepu.

§3 Informacje dotyczące Towarów oraz ich zamawiania

  1. Sklep prowadzi sprzedaż Towarów za pośrednictwem sieci Internet.

  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania nowych Towarów, wycofywania Towarów ze sprzedaży, dokonywania zmian w cenach Towarów dostępnych w Sklepie oraz przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych.
  4. Wszystkie ceny podane na stronie Sklepu są cenami brutto podanymi w polskich złotych (PLN). Ceny nie zawierają kosztów dostawy.

  5. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień 24 godziny na dobę przez cały rok.

  6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

  7. Kupujący może przeglądać zawartość Sklepu bez konieczności podawania danych osobowych, ale nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem.

  8. Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.

  9. Założenie Konta klienta odbywa się za pomocą funkcjonalności dostępnej na stronie Sklepu internetowego – Formularza rejestracji.

  10. Do korzystania ze Sklepu, a w szczególności do złożenia zamówienia, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez sprzęt komputerowy lub oprogramowanie Kupującego. Wystarczające są:
    - dostęp do Internetu
    - aktualny system operacyjny
    - aktualna przeglądarka internetowa z włączoną obsługą plików cookies
    - dostęp do aktywnej poczty elektronicznej.
  11. Usługi, o których mowa powyżej, świadczone są na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.

§4 Umowa sprzedaży

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.

  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.

  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.

  4. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.

  5. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Towaru lub wysłany na podany adres e-mail.

§5 Realizacja zamówienia 

  1. Na realizację zamówienia składa się skompletowanie zamówionych produktów, zapakowanie ich w celu dostawy do Kupującego oraz nadanie przesyłki do Kupującego zgodnie z wybraną przez Kupującego formą dostawy zamówienia.
  2. Jeżeli Kupujący zamówił produkty ze wskazanym różnym czasem realizacji, wiążącym dla Sprzedawcy terminem realizacji całości zamówienia jest najdłuższy spośród wszystkich wchodzących w skład zamówienia, przy czym Sprzedawca może zaproponować podział zamówienia na kilka niezależnych przesyłek.
  3. Zamówienia wydawane są do dostawy przewoźnikowi wyłącznie w dni robocze. Koszty dostawy wskazywane są Klientowi w trakcie składania zamówienia.
  4. Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien dokładnie sprawdzić stan opakowania i jego zawartość. W razie stwierdzenia ewentualnych uszkodzeń bądź innych nieprawidłowości powinien sporządzić protokół ze szkody oraz niezwłocznie zawiadomić Sprzedawcę.
  5. Sprzedawca, w odniesieniu do niektórych rodzajów Towarów, może, ale nie musi, zorganizować Przedsprzedaż.
  6. Towary objęte Przedsprzedażą są wyraźnie oznaczane w ramach Sklepu jako Towary dostępne w Przedsprzedaży. Na stronie takiego Towaru Sprzedawca zamieszcza informację, od jakiej daty Towar najprawdopodobniej będzie dostępny i od jakiej daty Towary najprawdopodobniej będą wysyłane.
  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany terminu, o którym mowa w ust. 2, szczególnie na skutek opóźnienia w dostarczaniu Towarów przez osoby trzecie (np. producentów). Sprzedawca będzie informował Kupujących o wszelkich zmianach terminów związanych z Przedsprzedażą, poprzez zamieszczenie informacji w Sklepie oraz wysłanie wiadomości e-mail, na adres podany przez Kupującego.
  8. W przypadku, gdyby sprzedaż Towaru nie była możliwa na warunkach przewidzianych w Przedsprzedaży (np. dostawcy nie dostarczą odpowiedniej ilości lub rodzajów materiałów, nastąpi wzrost ceny materiałów itp.), Sprzedawca poinformuje Kupującego o tych okolicznościach.

§6 Sposoby płatności

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    - przedpłata przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    - szybki przelew, blik, karta płatnicza Visa lub MasterCard
    - płatność przy odbiorze.

  2. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedawcy prowadzony przez mBank o numerze 52 1140 2004 0000 3702 8484 0845. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.

  3. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami oraz operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Pastelowa 8, 60-198 Poznań, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, NIP 7792369887, Regon 301345068.
  4. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty 5 dni roboczych od dnia jej zawarcia. W przypadku braku płatności w określonym terminie umowa sprzedaży ulega rozwiązaniu.

  5. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia z chwilą zaksięgowania płatności na rachunku bankowym, a w przypadku wybrania płatności przy odbiorze niezwłocznie po potwierdzeniu zamówienia.

§7 Dostawy

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia.

  2. Dostępne do wyboru sposoby dostawy zamówienia opisane są na stronach Sklepu oraz prezentowane są Kupującemu na etapie składania zamówienia.

  3. Koszt dostawy zamówienia ponosi Kupujący, chyba że Sprzedawca wskaże inaczej.

  4. Sprzedawca ma prawo zadecydować o podziale zamówienia na kilka oddzielnych przesyłek bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Kupującego.

§8 Prawo odstąpienia od umowy

  1. Z zastrzeżeniem pkt 9 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni.

  2. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.

  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  4. Z zastrzeżeniem pkt 5 oraz 7 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 6 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

  5. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  6. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

  7. Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.

  8. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności - od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.

  9. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

  10. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§9 Reklamacje

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,

  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,

  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Towaru.

  4. Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania Produktu Klientowi. 
  5. Zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@whiskerwonder.pl lub pisemnie na adres: Whisker Wonder, Mechaników 15, 44-109 Gliwice

  6. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

  7. Dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go na swój koszt.

  8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.

  9. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.

  10. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
    - pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Towaru do Klienta
    - obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta
    - przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania. W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy na koszt Sprzedawcy.

  11. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

§10 Prawa autorskie

  1. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że treści dostępne na stronach Sklepu (w tym grafiki, zdjęcia, logotypy, teksty) stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca poucza niniejszym Kupującego, że dalsze rozpowszechnianie treści przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.

§11 Postanowienia końcowe

  1.  Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. 
  2. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.

  3. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.

  4. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.

  5. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.

  6. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.

  7. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 12.07.2024.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl